My photo
Sibiu , Transilvania
http://www.dragosdumitru.daportfolio.com/

Wednesday, May 22, 2013

All in a day's work

Ziua buna incepe la 5:00 in Cluj si se termina la 24:00 in Sibiu la Atrium la o bere.
Multe pot fi facute intr-o zi, dar putine sunt mai placute decat ce am facut eu, ieri.


Fac o lista scurta :
-Trezit la 5:00 venit in Sibiu
-Dormit de la 10:00 la 13:00
-Mers la stomatolog (am scapat fara durere)
-Facut radiografie retroalveolara 2.8
-Social Media Time
-Ora  16:30 mers la Info-Center (primarie) pentru Workshop'ul Nikon in parteneriat cu Focus Sibiu.
-Vizitat Focus pentru a IV-a oara
-Workshop Nikon pe fotografia de peisaj/portret, lector : Arthur Mustafa
-Testat obiective wide si tele de f/4 (70-200 si 16-35 cred, ambele VR) - Super ambele
-Testat Nikon D600...o prostie, D7100 e mai bun
-Concert
-Get to play with the best toys
-Hangout cu oamenii muntelui      
-Bere

Cate sa si faci intr-o zi ? Eu zic ca ajung.

Oricum...revenind, ajung devreme in Sibiu si daca tot m-am vazut acasa, am zis sa profit si de Workshopul Nikon care avea loc la primarie (INFO WORKSHOP).

In 30.05.2013 e a II-a parte a workshopului, pe fotografia de eveniment, sustinut de Sebastian Marcovici cu parte practica in cadrul Huet.Urban (don't miss) !

Workshopul a fost un parteneriat cu Focus Sibiu si a fost sustinut de Arthur Mustafa (Product Manager-ul Nikon) cat si Sebastian Marcovici. Temele au fost peisaj/portret si pe langa asta s-au putut testa D600, D3200, D5200, Nikon 70-200 f/4 16-35 f/4 dar si prime'uri  35, 50 si 85'uri.
Din cat ma pricep eu la testat, obiectivele astea de 4 (care sunt tot ce iti trebuie pe langa body) sunt foarte bune si rapide, nu extrem de scumpe, dar piperate (prosumer class). Eu cred ca e solutia Nikon pentru aparatele performante, de fapt pentru D7000 si D7100. Aceste aparate merita sticla mai buna, si gratie ISO'ului lor superb, poti trai si cu f/4 fara probleme.

Cam asa a fost cu workshopul, foarte interesant dar asta e doar jumate din distractie, cealata jumate a fost partea practica, anume : Acoperirea concertului "Vocile dau viata" care a avut loc la ora 19:00 la Sala Thalia.

Concertul, e unul caritabil, un fundraising pentru Diana Stanciu (mai multe detalii).

S-a numit vocile dau viata, pentru ca artistii care au performat sunt fosti concurenti la Vocea Romaniei : Vlad Simon, Cezar Dometi, Maria Cojocaru, Laura Gherescu, Camelia Sterea, Ciprian Teodorescu, Julye Mayaya acompaniati de scandalagii locali : Renegades
Au mai fost 2 formatiuni....una dintre care tot localnici. Muzica a fost foarte buna, meloii celebre si faine, rockish, interpretate de voci talentate. Bravo.

Gata, mi-am facut datoria de a furniza informatiile acum the fun part...am fost acolo cu un scop si acel scop l-am indeplinit. Ma refer la fotografii, evident...  E mereu placut sa faci fotografii, daca esti intr-un colectiv placut, la un concert, cu muzica buna, si intr-un venue, unde poti sa umbli liber...why not enjoi it ? Si uite asa am combinat utilul cu placutul, ba mai mult as putea spune, utilul cu super placutul intrucat am tras cu un Nikon D3 cu 70-200 N VR II si 16-35 f/4 VR. Am comparat putin performantele cu tehnica mea si pot sa spun ca ISO'ul, FPS'ul ultrapid si lentila Nikon fac toti banii, asa si e pana la urma. In schimb, gasesc D300le meu si Sigma mult mai usor de folosit si mai ergonomice, dar banuiesc ca asta e o chestie cu care te obijnuiesti.

Fotos :

Inainte de inceperea concertului, sala Thalia a fost plina, inclusiv lojele.

welcome committee

Teodora Birsan (local hero, snowgirl)

Overview...cred

Adi. Percussionist DJ, cred ca i se potriveste bine.

full house

Maria Cojocaru - local hero, singer, snowgirl

Public foarte receptiv si vesel, au cantat si'au dansat !


Dance crowd


Artisti talentati si muzica buna pentru cauze nobile. More like it.






Pe astia parca i'am vazut la TV...hmmmm















No comments:

Post a Comment