My photo
Sibiu , Transilvania
http://www.dragosdumitru.daportfolio.com/

Saturday, May 18, 2013

Campionatul National de Slalom Paralel

D. Nicoschi


Dupa cum puteti vedea la sectiunea "Bio" acest blog are ca obiect de activitate promovarea unor fotografii despre cultura, sport si online media in general.

In ceea ce priveste sportul...putine ramuri sunt mai spectaculoase si mai placut de fotografiat (si mai periculoase) decat motorsportul, concret RALIU.

Urmaresc zilele astea Giru di Corsica, in calendarul ERC si chiar mi s-a facut un dor imens de raliu. Spre surpriza mea....am aflat intamplator ca fix astazi are loc o etapa a CN de Slalom Paralel, la terenul de autocross din Strand, Sibiu. Nu am stat pe ganduri si in mai putin de 20 de minte eram la fata locului. Din pacte...nu pot sa va ofer detalii despre conpetitia in sine. Ridicol de putin public, o comunicare event-public aporape inexistenta, informatii despre aceasta etapa gasesti putine si proaste....deci promovare : 0.

FRAS ofera extrem de putine detalii : FRAS 
Mai multe puteti gasi pe pagina de Facebook a CNSP :  AICI

Infine, trecem peste si ne bucuram de fotografii (propun eu).
Daca o sa pun mana pe rezultate/clasamente o sa revin si o sa le anunt aici.


Dan Niristeanu

D. Nicoschi

Dan Albut

"Danut"


Susan P.
Abandon

No comments:

Post a Comment